Δρόμοι Ζωής – Bazaar 2015

Δούλεψα γι αυτό 7 χρόνια από τη ζωή μου. Ίσως, τα 7 δημιουργικότερα. Ήταν ένα από τα πιο μακρινά μου και πιο ενδιαφέροντα ταξίδια. Το στηρίζω, το αγαπώ, το επισκέπτομαι κάθε χρόνο. Και κάθε χρόνο σκέφτομαι πως θα έρθει κάποια στιγμή που οι συνθήκες της ζωής μου θα μου επιτρέψουν να δουλέψω γι αυτό ξανά. Είναι το αγαπημένο μου bazaar.

Αν θέλετε να βοηθήσετε στην ετοιμασία του, μαγειρεύοντας, φτιάχνοντας χειροτεχνίες, μιλώντας γι αυτό ή με όποιο άλλο τρόπο μπορείτε, απευθυνθείτε άμεσα στην πιο καλά οργανωμένη εθελοντική ομάδα της πόλης.

Περισσότερες πληροφορίες, εδώ.

Καλή επιτυχία και φέτος!

2 responses to “Δρόμοι Ζωής – Bazaar 2015

Σχολιάστε

