Παγωτό γιαούρτι με μέλι, αρωματισμένο με λεμόνι και τζίντζερ (χαμηλών θερμίδων)

Παγωτό γιαούρτι με μέλι, αρωματισμένο με λεμόνι και τζίντζερ.

Θα χρειαστείτε:

• 2 κούπες γιαούρτι στραγγιστό με 2% λιπαρά

• 2 κούπες πυκνή κρέμα γάλακτος για μαγειρική με 20% λιπαρά

• ¼ κούπας μέλι

• ½ κούπα γλυκαντικό με λίγες θερμίδες

• 3 κ.σ. χυμό λεμονιού

• 2 κ.σ. φρέσκο τζίντζερ λεπτοτριμμένο

• 2 κ.γ. ξύσμα λεμονιού

• ½ κ.γ. απόσταγμα βανίλιας

• ¼ κ.γ. σκόνη τζίντζερ

Ανακατεύετε όλα τα υλικά στην χαμηλή ταχύτητα του μίξερ και βάζετε το μείγμα στο ψυγείο να κρυώσει και ν’ αναμειχθούν τα αρώματα. Παγώνετε στην παγωτομηχανή και φυλάτε στην κατάψυξη σε δοχείο με καπάκι.

Προαιρετικά μπορείτε να περάσετε το μείγμα από λεπτή σίτα πριν το παγώσετε, ώστε να συγκρατήσει κάποιες ίνες του τζίντζερ και το ξύσμα λεμονιού. Εγώ δεν το κάνω. Μ’ αρέσει να βρίσκω στο παγωτό και το ξύσμα και τα απειροελάχιστα κομματάκια του πιπεράτου τζίντζερ που σκάνε σαν πυροτέχνημα στο στόμα μου και με εκπλήσσουν ευχάριστα. Έτσι είναι παγωτό ζαβολιά. Αλλιώς, είναι ευγενικά αρωματισμένο και ήσυχο όπως πρέπει.

Καταναλώνεται πολύ φρέσκο. Αν μείνει στην κατάψυξη πάνω από 8 ώρες, βγάλτε το περίπου 20 λεπτά πριν το σερβίρετε για να μαλακώσει κάπως. Τα παγωτά που δεν έχουν αυγά ή πολλά λιπαρά, έχουν την τάση να σφίγγουν πολύ στην κατάψυξη.

Απολαύστε το χωρίς τύψεις.

7 responses to “Παγωτό γιαούρτι με μέλι, αρωματισμένο με λεμόνι και τζίντζερ (χαμηλών θερμίδων)

  1. εχει μείνει καθόλου για να περάσω ????

    πρέπει να κανονισουμε να βρεθούμε πριν το μπαζάρ Τινάκι μου, θα έχουμε τόσα πολλά να πούμε !!!

    φιλια πολλά και καλό σ/κ

    Μου αρέσει!

  2. Όποια συνταγή σου έχω δοκιμάσει μ’ έχει ενθουσιάσει.Θα το φτιάξω κι αυτό πριν φύγουν οι ζέστες (ο Σεπτέμβρης -παρεπιπτόντως- είναι υπέροχος στο Λιβυκό ).
    Μια φορά μόνο έφαγα light (αγοραστό βέβαια) και μετά απ’ αυτή τη δοκιμή συνηθίζω να λέω «αν είναι να κολαστώ ας πάω στον πάτο της κόλασης».
    Φιλάκια

    Μου αρέσει!

  3. Βαγγελιώ, (μου επιτρέπεις, λόγω οικειότητος?)
    η συνταγή λέγεται παγωτολάιτ της απωλείας, όχι τυχαία. Ναι μεν έχει λιγότερα λιπαρά, ναι μεν έχει γλυκαντικό αντί ζαχαρης, αλλά σαφώς δεν είναι διαιτητική.

    Ανάμεσα στις δοκιμές που έκανα το καλοκαίρι ήταν και η εξής :
    Γιούρτι 2%
    Πούλπα φράουλας
    γλυκαντικό, όσο σ’ αρέσει (με δοκιμή)
    Αυτή, ήταν μια αληθινά διαιτητική εκδοχή παγωμένου γιαουρτιού, αλλά έπρεπε να φαγωθεί εντός 2 ωρών από την ώρα που την έφτιαχνες στην παγωτομηχανή, γιατί λόγω έλειψης λιπαρών και ζάχαρης, γινόταν σαν τσιμέντο στην κατάψυξη. Έπρεπε να την φας σαν semifreddo, σχεδόν κατευθείαν από την παγωτομηχανή. Αλλιώς ήθελε σπάσιμο με σκαρπέλο. Η νοστιμιά, νοστιμιά όμως. Ήταν σούπερ.

    Το λέω αυτό, γιατί ετούτη εδώ η συνταγή, πραγματικά νομίζω οτι θα σ’ αρέσει. Δεν είναι λάιτ, έχει όμως τις μισές θερμίδες από ένα συνηθισμένο παγωτό κρέμα. Για σοκολάτα, δεν το συζητάμε. Κι εκεί όμως σου έχω λύση. Sorbet bitter σοκολάτας χωρίς καθόλου γάλα και αυγά. Ναι μεν έχει ζάχαρη, αλλά τα μόνα λιπαρά του είναι της σοκολάτας. Η δε υφή του, άπαιχτη. Αν δοκιμάσεις το γιαούρτι και σ’ αρέσει, θα σου τη δώσω κι αυτήν. Αξίζει τον κόπο.

    Φιλιά και καλή επιτυχία.

    Μου αρέσει!

  4. Magica τι ερωτήσεις είναι αυτές (λόγω οικειότητας κλπ κλπ)
    Δηλαδή επειδή εχουμε να συναντηθούμε 5-6 φεγγάρια θα αρχίσουμε τους πληθυντικούς; Πολύ με στεναχωρήσατε κυρία μου.

    Μου πέρασε όμως με το που δοκίμασα το εξαίσιο παγωτό σου.Φίνο όπως όλες οι συνταγές σου , σε καμμιά περίπτωση δεν δείχνει ότι είναι με light υλικά. Παρά τον πονόλαιμό μου έφαγα δύο μερίδες (θέλω να αγιάσω αλλά …).Το βράδυ πάλι ρακόμελο.Αύριο αρχίζουμε …Όσο νάναι μια φωνή καμπάνα τη χρειάζομαι 🙂
    Καλή βδομάδα και καλή χρονιά στο βαφτιστήρι (σε ποιά τάξη είναι;)

    Μου αρέσει!

  5. Καλή χρονιά Vita!
    σε σένα, στο βαφτιστήρι, που φέτος πάει πέμπτη και σε όλα τα παιδιά και τους δασκάλους του.

    Χαίρομαι που σου άρεσε το παγωτό μου!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

