Φιλιά σοκολατένια, κατάλληλα για εορταστικό κέρασμα ή ξελόγιασμα.

250 γρ. εξαιρετικής ποιότητας μαύρη σοκολάτα

6 κ.σ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου

½ κούπα κρέμα γάλακτος με 35 % λιπαρά

4 κ.γ. εσπρεσσο στιγμής

¼ κ.γ. αλάτι

1 κούπα κακάο εξαιρετικής ποιότητας

Με το μαχαίρι σας κόβετε τη σοκολάτα σε μικρά κομμάτια. Την βάζετε σε μια μουλινέτ μαζί με το βούτυρο και την χτυπάτε ώσπου να τριφτεί σε πολύ λεπτό τρίμμα.
Σε μικρό κατσαρολάκι ανακατεύετε την κρέμα τον καφέ και το αλάτι και τα φέρνετε σε βρασμό.
Ρίχνετε την καυτή κρέμα στο δοχείο με τη σοκολάτα και το βούτυρο και ανακατεύετε δυνατά με σύρμα ώσπου να λιώσει τελείως η σοκολάτα.
Αφήνετε το μείγμα να κρυώσει τελείως σε θερμοκρασία δωματίου (θα παρει ένα διωράκι ανάλογα με τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος).
Λαδώνετε μια μεγάλη λαμαρίνα και την καλύπτετε με αντικολλητικό χαρτί. (Το λάδωμα το κάνουμε για να σταθεροποιητθεί το χαρτί και να μην γλυστράει).

Γεμίζουμε την σακκούλα του κορνέ με το μείγμα και βάζουμε στην άκρη μια απλή μύτη διαμέτρου περίπου 1 εκατοστού ή ελάχιστα παχύτερη. Ανάλογα με το ταλέντο μας στο χειρισμό του κορνέ, ζωγραφίζουμε στο χαρτί ροζέτες διαμέτρου 2 εκ τουλάχιστον, ή φιλιά. Βάζουμε την λαμαρίνα στο ψυγείο για τουλάχιστον 3 ώρες.

Σ’ ένα μπωλ, κοσκινίσουμε το κακάο. Ρίχνουμε ένα-ένα τα φιλιά στο κακάο και τα τυλίγουμε μ’ αυτό προσεκτικά.Τα φιλιά, φυλάγονται σε κουτί μπισκότων για καμμιά εβδομάδα στο ψυγείο, ή εκτός (όχι δίπλα στο καλοριφέρ).

 

Βρείτε ποιον θέλετε να ξελογιάσετε και κεράστε τα του στο στόμα, απαγγέλοντας ένα κατάλληλο για την περίσταση ποίημα. Εγώ τα κερνάω σε όλους σας, λόγω ονομαστικής εορτής.

Λοιπόν, να σας ζήσω, να με χαίρεστε, να σας έχω πάντα φίλους και να σας καμαρώνω.

Φιλιά γιορτινά και σοκολατένια.

22 responses to “Φιλιά σοκολατένια, κατάλληλα για εορταστικό κέρασμα ή ξελόγιασμα.

  1. Κορίτσια, σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα φιλιά σας.

    Όπως λέγαμε και με το βαφτιστήρι μου όταν ήταν μικρότερο, οι αγκαλιές και τα φιλιά είναι το ωραιότερο πράγμα στον κόσμο.

    Μου αρέσει!

  2. Αχ, Bee Happy μου, που την έμαθες την αδυναμία μου στις μαντινάδες? Δεν φάνηκε και η Vita K που μου βαστάει κάθε χρόνο από μία! Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ!

    Tif, σε πεθύμησα. Πότε θα πάμε για ποτάκι? Ευχαριστώ για τις ευχές.

    Μου αρέσει!

  3. Πω πω πω! Φιλιά κι ευχές!
    Νοιώθω ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, με τόση αγάπη γύρω μου.

    Μάνο, κανόνισε για κανα βουίσκι.

    Fevis, και πολύχρωμη και εντοιχισμένη θα είμαι 🙂

    Λουιζάκι, οτι με σκέφτεσαι τέτοιες ώρες με συγκινεί!

    Φλο, γλύκα πολλή θέλω κι εγώ από δω και πέρα.

    Manemoi, βρουμ βρουμ, πετάω ήδη!!!!

    Φιλιά σε όλους κι αγκαλιές

    Μου αρέσει!

  4. Παιδιά, σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις ευχές και την αγάπη σας.

    Elpinor, το ξέρεις πως είσαι πάντα στην καρδιά μου, δεν το ξέρεις?

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

